Smūgis žemiau juostos

17 Rgs

Tik neseniai persikėliau į Londoną. Visai smagus pabandymas, dabar tik belieka iš draugų išsikraustyti (o tam reikia butą susirasti…). Susiradau darbą kavinėje ir maniau, kad mano gyvenimas plaukia savo vaga ir viskas bus gerai, tačiau vakarykštis pokalbis su šeiminykščiai atskleidė galybę peripetijų. Skaudžiausia buvo kai man artimas žmogus, kurį itin gerbiu numetė tokią frazę “Tikiuosi ji nesusirado darbo kavinėje”.

Taip, žinau, kad su mano patirtimi darbas kavinėje yra žemiau mano darbinės patirties, bet juk reikia nuo kur nors pradėti. Tačiau tas vienas sakinys buvo kaip su šlapiu skuduru per veidą. Šiandien visą dieną jaučiausi išmušta iš vėžių. Žinau, kad mano šeima mane palaikys, kad ir kokį sprendimą padaryčiau, bet to žmogaus nuomonė buvo ištiesų svarbi ir tiesiog buvo labai skaudu. Labai skaudu.

Parašykite komentarą

