Weird dream

22 Bir

Kaip ir didžioji sapnų dalis nei pradžios, nei galo nepameni. Bet čia nereikia stebėtis – tokia tradicija. Šiandien sapnavau, kad ėjau gatve ir sutikau kažkokius žmogiukus ir man reikėjo sužinoti iš jų kur yra padegimo gatvė. Nežinau kodėl, bet klausimą uždaviau vokiečių kalba (itin laužyta). Jie nesuprato ko aš noriu tai bandžiau šnekėti angliškai. Ir mes susikalbėjome! Tačiau apsisukusi suvokiau, kad tai mano draugės vedama anglistų grupė. Stovėjo ji ir jos vadovė. Mano draugė, kažkaip sugebėjo man paaiškinti, kad negalima kalbėti dviem kalbom su šiais užsieniečiais, nes jie žiauriai pavydūs ir jiems nuo šiol bus sunku dirbti.

Kitoje sapno dalyje aš jau svečiuose ir man aiškina, kaip kaisti arbatą. Ale reikia sudeginti kelis degtukus arbatinio viduje, nes taip sveikiau…

Reklama

Vienas atsakymas to “Weird dream”

  1. Vitus birželio 30, 2012 at 23:16 #

    Kur iškeliauja naktis, ten iškeliauja ir sapnai…

Parašykite komentarą

