Baisi ir gąsdinanti kaimynė. Arba suteneriai?

27 Bal

Skambutis į duris. Toks įkyrus. Nueinu atidaryti duris ir ten stovi nepažįstama moteris. Ji klausia manęs, kur mano sesuo, ta blondinė. Atsiprašau mandagiai ir paklausiu kas ji tokia. Ji mane informuoja, kad mano kaimynė. Šalia stovinti mama patvirtina jos teiginį. Ir ji įslenka į mūsų namus.

Pradeda mandagiai prašyti įrašyti jai į CD seimo dokumentą. Būdami mandagūs kaimynai nusprendžiame jai padėti. O ji vis klausinėja apie mano seserį. Pakui pasiūlo man užsukti į svečius, nes ji mane supažindins su maloniu berniuku. Jai išėjus mane krečia bloga nuojauta. Gal tai yra kvaila, bet mano intuicija man pataria saugotis. Arčiausia mano mintis, kuri atėjo tai, kad ji yra sutenerė ir norėjo “užverbuoti” mano seserį. Gal tai kvaila, bet ką daryti, kad pateisinčiau ar paneigčiau savo nuojautą???

Kai grįš sesuo paprašysiu, kad ji nekalbėtų ir niekuomet nebeatidarytų jai durų.

Parašykite komentarą

