Omnitel operatoriai

9 Rgs

Šiandien tikrai sunervino mane Omnitel prekybos agentai. Sunkiai gimdžiau vieną tekstą ir kai galiausiai pavyko pramušti savo minčių tylą ir rasti reikiamus žodžius suskambo telefonas. Tarsi bjaurus žadintuvas nustumiantis sapnus. Tačiau prievarta pakilau nuo kėdės, susižvejojau telefoną ir atsiliepiau.

– Laba diena, skambiname jums iš Omnitel.- subarbina ji žodžius tarsi laviną. Pirma mintis – neapmokėjau sąskaitų, bet tuoj prisiminiau, kad jau ilgą laiką nebesinaudoju Omnitel paslaugomis (ir tuo labai džiaugiuosi). Dar sekundė ir suprantu, kad čia dar vienas reklaminis skambutis ir mano reakcija tik viena:

– Jūs turbūt juokaujate. – žodžiai, kurie išsprųsta vietoj keiksmažodžių jūros. Mergina kitoje regelio pusėje nepasimetė ir perėjo prie puolimo ir paaiškinimo, kad skambina man norėdama pasiūlyti naują planą. Aš nebepajėgiau klausytis ir padėjau ragelį. Sugrįžau prie savo teksto ir vėl pradėjau nuo nulio gimdyti žodžius.

Aš suprantu, kad dirbti Omnitel operatoriumi yra nemalonus darbas, nes iš tikrųjų niekas nenori tavo skambučių nė girdėti, o vos išgirdus pirmą sakinį gali padėti ragelį. Todėl jaučiuosi nemaloniai, kad ir vėl taip nemandagiai pasielgiau, net nepaiškinusi padėjau ragelį. Bet patikėkite, man tikrai nereikia Omnitel paslaugų, o jeigu užsinorėčiau tai nueičiau į Omnitel saloną ir jas užsisakyčiau ir tikrai neverta gaišti laiko skambinant ir įtikinėjant mane…

 

9 atsakymai to “Omnitel operatoriai”

  1. Johnsonas rugsėjo 9, 2011 at 22:12 #

    Man su mikrovisata panašiai buvo, tik nesupratau kaip jie mano numerį susiveikė, nes jokių reikalų su jais nesu turėjęs. Skambinėjo bent po kartą į savaitę tai arba mesdavai ragelio išgordęs iš kur skambina arba “Nedomina.” ir dedu ragą, galiausiai užkniso nutariau pabaigti geruoju, paskambino atsiliepiau ir įtikinau, kad iš tiesų man TV paslaugų nereikia, nes neturiu poreikia ir nežiūriu TV antra – dėl ankstesnės priežasties neturiu televizoriaus, tada panelė bandė mikčioti aikčioti “kaip tai, nu bet, vistiek” – ir viską nugesino mano užtikrintas “Nežiūriu TV, todėl jūsų paslaugų nepageidauju.” 🙂

    • Johnsonas rugsėjo 9, 2011 at 22:13 #

      Atsiprašau dėl spausdinimo klaidų, truputį paskubėjau “Post comment” paspausti. 😀

      • Silver Woof rugsėjo 9, 2011 at 22:21 #

        Nuoširdžiai atleidžiame klaidas, nes ir patys tokias darome :). Gera žinoti, kad ne aš viena kovoju prieš telefono reklamuotojus…

        • crazyvoveriukas rugsėjo 10, 2011 at 00:35 #

          Kadangi mano vyras dirbo metus telefono operatoriumi, tai aš, kad ir kaip būčiau užsiėmusi, bent maloniai atsakau ir padėkoju, nes darbas sucks balls real bad 🙂

  2. Linas rugsėjo 10, 2011 at 10:59 #

    Džiaugiuosi atsikratęs skambintojų iš interneto paslaugų įmonės. Pirmą kartą paskambino mergina, darydama apklausą. Mielai atsakiau į keletą klausimų. Adreso nesakiau, o ji man paaiškino, kad jei nesakysiu, negalės pranešti man, kai mano namui galios specialus pasiūlymas. Pasakiau, kad manęs pasiūlymai nedomina. Kitą dieną skambino vyrukas. Stebuklas – specialus pasiūlymas, skirtas tik man! (nors nežino, kurioj Vilniaus vietoj gyvenu). Bandė įtikinti, koks geras jų internetas – šviesolaidis, milžiniškas greitis. Sakiau, kad turiu gerą greitį ir savo tiekėju nesiskundžiu. Į „Mes siūlome trigubai pigiau nei dabar jūs mokate. Negi atsisakysite? Juk kiekvienas nori sutauputi“ teko atsakyti „Mano pinigai, ką noriu tą ir darau.“. Suprato, kad nepavyks įtikinti. Juk iš tiesų – kai norėsiu, tai susirasiu kitą tiekėją PATS.

    Buvo ir mobiliojo ryšio paslaugų siūlytojai. Pirmą kartą pasakiau, kad pasirašiau sutartį prieš kelias dienas dviems metams. Tad gali ir paskambinti. Visada stengiuosi būti mandagus. Suprantu, kad tai yra jų darbas. Sutarėm, kad paskambins po 2 metų. Nepraėjo savaitė, skambina vėl! Kita skambintoja. Paaiškinau tą patį.Lyg ir išsiaiškinom, kad skambintų po 2 metų, kai baigsis sutartis. Po savaitės sambina ir vėl! Tada mano kantrybė trūko. Pasakiau, kad manęs jokie jų pasiūlymai nedomina nei darbar, nei kada nors, tegul išbraukia iš sąrašų ir nebando skambinti. Praėjo metai, ramu. Apie kokią paslaugų kokybę galima šnekėti, jei neturi normalios (potencialių) klientų valdymo sistemos?

    Dar variantas yra paklausti, ar sumokės už mane dabartiniam operatoriui netęsybas už dabar galiojančią sutartį, jei pereisiu pas juos. Kuriam laikui apsiramina.

  3. bbzn rugsėjo 10, 2011 at 22:30 #

    žinomas reikalas, bet toks jau tų operatorių darbas. kur kas liūdniau, kai skambini su problema ir girdi, kaip jie su tavimi bendrauja, kas ženkliai padidina kito operatoriaus pasirinkimo ūpą. problema ne tik omnitel.

  4. Marius rugsėjo 11, 2011 at 11:48 #

    Sekasi gi jums, o man niekas neskambina.

Parašykite komentarą

