Pašto vingurybės

24 Rgp

Pirmas dalis:

Skambutis:

“sveiki, mes negavome laiško… Jis buvo išsiųstas neregistruotas.“

“ateikite į paštą“

“O negalima telefonu“

“ne“

Antra dalis:

pasigavau savo vadovą ir išsireikalvau pažymos, kuri patvirtintų, kad dirbu ten, kur dirbu.

Trečia dalis pašte:

“sveiki, mūsų laiškas dingo“

“Galite po mėnesio rašyti skundą.“

“O neįmanoma jo kaip nors atsekti. Gal įmanoma?“

“Galime kodą patikrinti“

“Puiku“ pasakau ir kalbamės su siuntėju. Galiausiai išsiaiškiname, kad neregistruoti laiškai neturi kodų.

“Tuomet negaliu padėti“

“Sakau, gerai, tai man belieka laukti laiško su viltimi, kad ateis. O jeigu per 30 dienų neateis galiu rašyti skundą.“

“Ne, skundo rašyti negalite, nes laiškas neregistruotas“

“aišku“

Išnirusi į ledinį orą, su liūdesiu suinksčiau. Negalėjo man moteriškė telefonu suteikti tokios paprastos informacijos, kad jiems visiškai nusišvilpti ant laiškų kurie neregistruoti ir kad man neverta gaišti laiko važiuoti į centrinę stotį, vien tam, kad sužinočiau tuos pačius faktus?

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s