Neplanuotos knygos

23 Rgp

Vakar neplanuotai nusipirkau internetu knygą.

Neplanavau jos pirkti, bet tiesiog buvau prie kompiuterio ir prie manęs gulėjo kreditinė kortelė… Visą dieną mąsčiau apie tą knygą, tai po kelių akimirkų kreditinė kortelė buvo mano rankose ir dar po akimirkos aš jau buvau naujos knygos savininkė.

Knygos autorius yra Salman Rushdie. Lietuvių kalba jau yra išverstos kelios jo knygos, kaip ,,Paskutinis Mauro atodūsis“, ,,Vidurnakčio vaikai“, ,,Gėda“, ,,Žemė po jos kojomis“.Turiu pripažinti, kad nei vienos iš šių knygų nesu skaičiusi. Galbūt ateityje vieną iš jų perskaitysiu.Tačiau galiu būti tikra, kad perskaitysiu naujausią jo darbą ,,Luka and the fire of life“. Sprendimas užmgimė manyje klausantis šio podcast. Ypač buvo įdomu išgirsti, kaip jis video žaidimus sugretina su literatūra, pačia seniausia jos forma.

 

Reklama

2 atsakymai to “Neplanuotos knygos”

  1. Jurga rugpjūčio 24, 2011 at 09:20 #

    Kaip tik šiuo metu skaitau jo “Klouną Šalimarą“. O iš to, ką skaičiau iki šiol man labiausiai patiko Mauro atodūsis. Nežinau, kaip dabar atrodytų ta knyga, bet tada įspūdį paliko nerealų. Ir Gėda man dar visai patiko.

    • Silver Woof rugpjūčio 24, 2011 at 10:22 #

      Tai labai džiaugiuosi, kad jis moka puikiai rašyti! Aš jau spėjau parsinešti namo jo Mauro atodūsį, tai gal spėsiu perskaityti per šią ar kitą savaitę ir geriau susipažinti su šiuo autoriu!

Parašykite komentarą

