Archyvas | 14:32

Pavargusios akys

11 Lie

Kas atsitiks jeigu nuolat eisi vėlai miegoti ir anksti kelsiesi? Manau, kad didžiajai daliai žmonijos, net nereikia aiškinti kas nutiks.

Pradžioje jaučiausi dar visai gerai, tačiau buvau piktoka. Žmogus su manimi pasisveikina, o aš jau pradedu urgzti – ,,palikite mane ramybėje. Kodėl visi prie manęs lenda???“… Jau tada turėjau susivokti, kad esu pavargusi… Tačiau dar kelias dienas varginau savo organizmą. Su draugėmis šeštadienį važiavome į Kretingą, o aš vos įsėdau į autobusą ir užmigau (ir žinoma miegojau pražiota burna, o mano draugė stebėjo mane ar neuždusiu taip snausdama).

Sekmadienį sėdėjau pamaldose. Visi gieda, o aš meldžiuosi: ,,Viešpatie, duok man jėgų, nes nenoriu užmigti ir pramiegoti viską. Duok man jėgų, nes aš neišstovėsiu viso to šlovinimo. O jeigu nualpsiu kas tada?“.  Dievas atsakė į mano maldą – pasijutau, kaip būčiau gerai išsimiegojusi (nors miegojau vos 3 valandas), o vos spėjau išeiti iš bažnyčios ir vėl pradėjau miegoti atvirom akimis! Tačiau darbus turėjau toliau dirbti, tai vėl nemiegojau pakankamai.

Šiandien skauda galvą ir akis. Manau, kad esu jau pervargusi. Su viltimi viliuosi, kad rytoj galėsiu anksčiau nueiti miegoti ir išsimiegoti. Todėl valio! Nors gal ir miegas bus perkeltas į trečiadienį… Privalau rasti laiko išsimiegoti, nes jau šį penktadienį išskrendu į Angliją, o ten man reikės jėgų 🙂

Kaip mielai ir pati taip pasnausčiau...

Kaip mielai ir pati taip pasnausčiau...