Planai

26 Bir

Šį rytą labai sunkiai kėliausi, nes buvau pervargusi. Jeigu ne mano katinėliai tikriausiai taip ir nebūčiau pakilusi iš lovos, nors tikriausiai, kad būčiau. Mano katinėliai nusprendė gaudyvių pažaisti mano lovoje, kuomet aš vis dar pati joje gulėjau. Po 3-4 bandymų juos išspirti iš lovos – pasidaviau ir pati atsikėliau.

Turėjau jau bėgti, bet prisėdau prie kompiuterio ir kokią valandą nesąmones dariau.

O dabar jau esu bažnyčioje ir laukiu pamaldų pradžios. Po pamaldų eisiu su knyga į Max cafe ir atsipalaidavusi užsiimsiu skaitymu! Valio 🙂

Reklama

2 atsakymai to “Planai”

  1. reanimated birželio 26, 2011 at 18:24 #

    Tokiais “katinu atvejais“ pamenu, kad pagriebdavau vieną kurį nors ir priglaudęs bandydavau miegot, kaip su kokiu minkštu, pukuotu miaškinu. Dažniausiai katinams tas priverstinis miegojimas nelabai patikdavo ir vėliau prie manęs miegančio net nesiartindavo xD

  2. Silver Woof birželio 26, 2011 at 21:21 #

    Kai pas mane 2 katinai tampa sudėtinga juos gražiai sudėliuoti pas save po patalais, tuo labiau, kai abu nori pabėgti 🙂

Parašykite komentarą

