Kraujo tipas – KAVA

6 Sau

Pamačiau šį sagutį ir iškart supratau, kad tai kaip tik man. Mane jau visi draugai ir ne tik pašiepia dėl mano įpročio. Visi žino, ką aš mėgstu ir ką geriu. 3 in 1 kavos šliurpiu, kaip benamis laipsninius gėrimus.

Kartais susimąstau, gal man iš tiesų vietoj kraujo jau teka kava…

Reklama

4 atsakymai to “Kraujo tipas – KAVA”

  1. ieva sausio 6, 2011 at 16:38 #

    Nu bet argi tą 3in1 tikra kava galima vadinti? 😕

    • Silver Woof sausio 6, 2011 at 18:08 #

      Anot reklamos galima 🙂 Nors paprastai aš ją vadinu dažais arba sriuba 🙂

  2. ieva sausio 7, 2011 at 12:51 #

    Aš jos vengiu dėl to, kad girdėjau, jogten daug negerų kalorijų 😦 Kitu atveju tas chemijos prieskonis man nepamaišytų 😀

    • Silver Woof sausio 7, 2011 at 12:52 #

      Ech, siaubas net chemijos, be kalorijų nerasi 🙂

Parašykite komentarą

