Miego žudikė aš?

23 Gru

Aš visada gerbiau miegą. Ypač savo. Žinau, kad ryto miegas yra pats švenčiausias. Tuomet tu gyveni tarp sapnų ir tikrovės. Šita riba pereinama taip palengva. Tu jauti, kaip sapno gijos trukinėja, bet tu stengiesi suklijuoti sapną, nepalikti jo. Sapnas ima paklūsti tavo valiai, bet ir galiausiai išnyksta, palikdamas tave vieną patį.

Šiandien pažadinau savo vieną pažįstamą. Supratusi, kad sunaikinau miego gijas iškart norėjau padėti telefono ragelį, pabėgti. Tačiau jis man neleido to padaryti, tai susakiau ką turėjau susakyti ir padėjau ragelį. Pasijutau tarsi miego būčiau žudikė…

2 atsakymai to “Miego žudikė aš?”

  1. reanimated gruodžio 24, 2010 at 00:48 #

    “Aš visada gerbiau miegą. Ypač savo.”
    Auksiniai žodžiai ^^

    Na taip, pažadinus kitą būna nemalonu, bet jei jau prižadinai, tai tada bent jau nereikia palikti to beprasmiu pažadinimu ir eiti prie reikalo 🙂

Parašykite komentarą

