Vaikų biblioteka: ar svarbi jūsų knyga?

9 Gru

– laba diena, norėčiau prasitęsti knygą.

– Koks numeris?

Jau kortelę buvau pasiruošusi, tad per kelias sekundes suvardinu  šešių skaičių kombinaciją.

– Ne man tokio nereikia. – ir jaučiu, kaip kitame laido gale ji numoja ranka.

– O kokio jums reikia? – matyt jie neprisijungę prie visuotinės bibliotekos sistemos.

– to kuris ant lapelio

– Kokio lapelio?

– Kur davėm su knyga. – piktai atsidūsta. Kaip aš, višta, negaliu suprasti apie kokį lapelį ji kalba. O aš tyliu. Nes knygos šalia neturiu, o kas ten per lapelis man didelė paslaptis. Reiks kai grįšiu namo pasižiūrėti.

– Jeigu neturit knygos šalia taip ir sakykit.

– Gerai. Neturiu.

– Kokia pavardė?

Nieko nelaukdama prisistatau.

– O kokią knygą esate paėmusi? Ar svarbią?

Susimąstau, ar aš paėmiau svarbią ar vis dėl to nesvarbią knygą. Nesuvokdama jų vertinimo skalės tik pranešu kokia knyga pas mane yra.

– Ai, tai nesvarbi. – išsiaiškinu, kad mano turima knyga nesvarbi. puiku. – Tai iki gruodžio 23 dienos. Surasime kortelę ir pratęsime.

Sutikau su jų pasiūlymu ir padėjau ragelį. O kas bus jeigu neras mano kortelės? Skambins man vėl ar tiesiog apsimes, kad išvis niekuomet neskambinau…

Reklama

Parašykite komentarą

