Vergija šiandien

14 Spa

Šiandien nusprendžiau plačiau pasidomėti apie A21 compaign. Žiūrėdama jų klipą pravirkau. Tokia akivaizdi neteisybė man užėmė kvapą. Mokykloje mokiausi, kad vergija buvo panaikinta. Tačiau šiandien man tiesiai į veidą metė faktus, kuriuos stengiausi ilgą laiką ignoruoti. Spėjama, kad šiandien vergijoje yra įkalinta apie 27 milijonai žmonių. Tai daugiau, nei lietuvoje žmonių!!!

Ilga laiką negalėjau patikėti, kad tokia neteisybė vyksta šiandien, 21 amžiuje. Tačiau suvokiau, kad tai tiesa. Vėl pravirkau. Kas išgirs jų šauksmą? Kas atsilieps? Kas išlaisvins juos? Tai yra neteisinga!

Mintyse sukasi skaičius, kuris per didelis. Tačiau tuomet prisiminiau ką Christine Cain pasakė. Skaičius yra milžiniškas, kai galvoji apie skaičių. Bet turi suvokti, kad tai yra tik 27 milijonai individų ir reikia visą savo dėmesį atiduoti vienam. Turi gelbėti vieną!

Mano širdis pakilo, uždaviau sau vieną rimčiausių klausimų. Ką aš galiu dėl jų padaryti? Čia kur esu! Ką aš galiu padaryti dėl vieno žmogaus? Tai sunkus klausimas ir nežinau ar rasiu šiandien ar po savaitė ar po penkių metų atsakymą į šį klausimą. Tačiau tai svarbus klausimas. Ką aš galiu padaryti dėl to vieno žmogaus?

Ar aš leisiu, kad neteisybė vyktų man prieš nosį ar aš darysiu ką galiu iš tos vietos kur esu?

Neretai mąstau, kad mes žavimės žmonėmis, kurie paskiria kovoti visą savo gyvenimą vienai misijai. Tačiau geresnis klausimas, ką tu darai su tais resursais kurie tau duoti? Ar tu praeisi pro ištiestą ranką, pro žmogų kuris prašo pagalbos? Tai sunkūs klausimai.
Aš žinau, kad kai atsakysiu sau į juos aš nebegalėsiu gyventi, taip kaip gyvenau ligi šiol. Negali suvokti tiesą ir ja negyventi.

The A21 Campaign: abolishing injustice in the 21st century

Real Stories of Human Trafficking

Modern Slavery – Human Trafficking

Parašykite komentarą

