Kartais geriau net nemėginti drąsinti…

27 Rgp
Driving The Volvo

Image by PhotoDu.de via Flickr

– Kaip gaila, kad nemoki vairuoti. – su dideliu liūdesiu pripažino jis.

– Na šiaip aš moku vairuoti. Teises tai turiu. – pripažinau aš. Po mano prisipažinimo sekė ilga tyla, tai pakėliau savo galvytę nuo tuo metu dirbamo darbo ir pažvelgiau į savo pašnekovą. Jis buvo šoke. Todėl nusprendžiau pasiaiškinti. – tačiau man reikėtų prisiminti, kaip vairuoti, nes seniai nevairavau…

Po to jis mane mėgino įtikinti, kad vos tik prisėsiu prie vairo iškart prisiminsiu, kaip viską daryti. Sutikau su juo, kad kaip vairuoti labai greitai prisiminsiu. Tačiau, kaip parkuoti – čia jau kebliau. Miesto gatvėmis važiuoti, net kai mokinausi buvo lengva, bet parkavimosi dalis buvo galvos skausmas.

Pasibaisėjęs man atsikalbinėjimais jis nusprendė su manimi pasidalinti nuostabia video. Mane tai turėjo padrąsinti. Video buvo apie tai, kaip moterys nemoka vairuoti ir parkuotis… Kai peržiūrėjome ją jis priminė man:

– Juk tu vairuosi geriau nei jos – teigė jis.

O aš mintyse tik pagalvojau: “o iš kur man žinoti?”

3 atsakymai to “Kartais geriau net nemėginti drąsinti…”

  1. praeivis rugpjūčio 27, 2010 at 08:53 #

    Praktikos, kaip ir visur reikia praktikos 🙂

  2. Silver Woof rugpjūčio 27, 2010 at 10:12 #

    Kad aš toks praktikos vengiau jau ilgai, bet dabar manau būsiu priversta imtis jos vėl…

  3. a rugpjūčio 27, 2010 at 10:28 #

    va va.. Practice makes perfect..

Parašykite komentarą

