Kaip vaikas bibliotekoje negavo knygos

6 Rgp

Skaitydama Salomėja post’ą prisiminiau šį juokingą vaizdelį:

Prieš kelis mėnesius eilinį kartą lankiausi vaikų skyriuje. Jau išsirinkau ką noriu skaityti ir einu link bibliotekininkės. O prieš mane jau stovi jauna mergaitė, gal kokių dvylikos.

– O galėčiau jaunatį pasiimti – taip, ir tarp vaikų ši serija populiari.

Bibliotekininkė nugriebia knygą iš atvirai slaptos lentynos. Įdėmiai pasižiūri į mergaitę ir klausia:

– O pirmą dalį skaitei?

Mergaitė, dar nesugadinta gyvenimo, prisipažįsta:

– Dar neskaičiau, bet mes su drauge kartu ją skaitysime… – vaikas toliau pasakoja kaip jį tą knygą pagarbiai skaitys ir apskiritai kokia ji laiminga gaudama tokią retą knygą. Bibliotekininkė įdėmiai ją stebi.

– Negausi. Perskaitysi pirmą dalį, tuomet ir duosiu. – apsisuka ir knyga atsiduria ant lentynos. Juk ten jai ir vieta – dulkes rinkti.

Moralas: Vaikai nebūkite nagli ir skaitykite knygas iš eilės.

Juokas juokais. Kai buvau maža ir mane tos pačios bibliotekininkės gąsdino. Atsimenu, kaip pati su kraupu ir baime eidavau į biblioteką. Kai paaugau galiausiai galėjau persikraustyti į suagusiųjų skyrių, o dabar kai aš jau didelė, kokios tos moteriškės man malonios…

2 atsakymai to “Kaip vaikas bibliotekoje negavo knygos”

  1. praeivis rugpjūčio 6, 2010 at 17:18 #

    Kodėl man tokių istorijų nenutinka. Na bibliotekoje senai besilankiau – mažai beskaitau. Bet vistiek, bibliotekininkės vieni iš nekalčiausių padarėlių 🙂

  2. ignė rugpjūčio 12, 2010 at 07:42 #

    Hmmm… vaikystėje, pamenu, buvau tokia pareiginga ir tvarkinga skaitytoja, kad bibliotekininkė man pirmajai duodavo naujas gautas knygas – tai pasitikėjimas! 🙂 Gal todėl man biblioteka – jauki vietelė, o bibliotekininkės – gerosios tetulės.

Parašykite komentarą

