Karvutės saldainiai

25 Lie

Užėjau į mažą saldainių parduotuvėlę. Taip aš esu smaližė, bet tikriausiai tai jau seniai visiems akivaizdus dalykas. Iškart ieškau kokių saldainių noriu. Pirmyn, atgal, pirmyn, atgal taip ir vaikštau po parduotuvę. Niekaip nepavyksta atsakyti į šį sudėtingą klausimą: tai ko aš čia atėjau?
Galiausiai pastebiu saldainius karvutė. Pavadinimas tai tikrai girdėtas, o skonio nors tu ką neatsimenu. Tai ir klausiu pardavėjos, kokie tie saldainiai skonio.
– Karvutė? – ji žiūri į mane keistu žvilgsniu. Tačiau ar galime ją čia kaltinti?
– Karvutė.
Neatsimenu kaip ji man juos apibūdino, tačiau jos reakcija, kai paklausiau kokio skonio yra karvutės saldainiai buvo tiesiog nuostabi.
Tačiau ar galima nesistebėti tokiais dalykais

Reklama

Parašykite komentarą

