BLOGIS.inc

13 Geg

Apie blogį
Šiandien šeštadienis. ŠEŠTADIENIS, o šeštadienio rytas yra šventas. Jo negalima gadinti ir žmogiuko šeštadienio rytą nevalia žadinti…

Tačiau ar šią taisyklę supranta visi? Kur jau ne. Sapnuoju super sapną, tikras malonumas, vartausi lovoje. Šeštadienio rytas. Gera. Malonu. Pakyla mano kambariokė ir išvelka iš lovos mane. Ji išeina į miestą reikia duris po jos užrakinti. Norėjau nusikeikti, bet mano žodynas toks siauras… Ji išeina, o aš vėl į lovytę pliumpt ir guliu.

Jau pradedu toliau snūduriuoti. Jau pradedu sapnuoti vėl… Vėl skambutis į duris. Išsiverčiu iš lovos ir nueinu jas atidaryti. O ten stovi dvi bobulencijos. Viena sena, stora ir žema. Kita liesa pailgu veidu ir kūnu, jaunesnė. Maniau, kad mano kambariokė parėjo, o čia visai nepažįstami žmonės. O aš stoviu su pižama ir spoksau. Prabyla pirmoji:

– Ar jūs esate skaitę šią knygą? Pažiūrėkite į pirmą skyrių…

Man nereikia net pirmo skyriaus skaityti. Aš galiu to pirmaus skyriaus pirmas eilutę atmintinai atkartoti. O jos man bruka knygą toliau į veidą.

– Skaičiau Bibliją jau keletą kartų. Žinau, kas ten parašyta. – galiausiai išlemenu. Nusivylusios, kad aš žinau kas yra biblija ir kad ją išvydusi nešnypščiu kalba toliau.

– O ar jums nekilo klausimas, kodėl pasaulyje tiek blogio? Kodėl bla bla bla – palaukiu kol užbaigia savo klausimų tiradą ir sakau:

– Aš einu miegoti. – Mandagiai atsiprašau, kad negaliu jų iki galo išklausyti.

– O mes galime kitą kartą užsukti?

– Jei norit – uždarau duris ir slenku į savo kambariuką. Smegenys vis dar neveikia. Niekaip nepavyksta suprasti ko jos norėjo iš manęs. Jeigu jos norėjo mane evangelizuoti, tai ar joms neužteko proto suprasti, kad aš jau tikinti? Nušliaužiau į lovą su tokiomis mintimis ir suvokiau, kad daugiau šiandien nepavyks užmigti. Su dideliu liūdesiu suvokiau, kad turiu sau rasti kokią veiklą. Pasiėmiau knygą ir pradėjau skaityti.

Paskambino draugė ir paprašė, kad padėčiau jai kraustantis. Sutikau ilgai negalvojusi. Kai tik pasiėmiau knygą prisiminiau kelintame aukšte ji gyvena… O teks pasportuoti… ech bet ko tu dėl draugų nepadarai. taigi sėdėjau ir toliau knygą skaičiau.

(ps. Pavėluotas įrašas)

Parašykite komentarą

