Aš priklausoma nuo kompiuterių… Baikite juoktis

5 Geg

Jaučiu, kaip mano galvoje įsikūręs varpų choras leidžia kažin kokias mišias. Šiandien atsibudau ir net dantų nespėjus išsiplaupti šlastelėjau prie kompiuterio ir taip iki pirmos valandos. Taukšt per klavišus, taukšt, taukšt… Galiausiai baigiau savo numatytus darbelius… Bet ar tai viskas? Noup.

Pasišildžiau orkaitėje picą. (Taip aš valgau nesveiką maistą, nesiruošiu apsimetinėti…) Tuomet pavalgiusi išėjau į savo darbą, ten šlast ant kėdės ir vėl prie kompiuterio. Toliau taukšt, taukšt per klavišus.

Galiausiai jau visai pavargusi nuslinkau iki susitikimo ir ten vėl sėdžiu prie kompo (mat internetinius dalykiukus su juo aptarinėjome). Galiausiai pareinu namo ir vėl…

Manau aš esu priklausoma nuo kompo. Kai žmonėms tai pasakau jie pradeda juoktis ir netiki manimi… Matyt reiks kalbėti įtikinamiau… Tačiau nežinau, kaip jiems tai įrodyti…

2 atsakymai to “Aš priklausoma nuo kompiuterių… Baikite juoktis”

  1. bobo gegužės 5, 2010 at 17:15 #

    welcome to the club. the first rule…

  2. Silver Woof gegužės 5, 2010 at 17:16 #

    Thank you 🙂

Parašykite komentarą

