žiežulos skraido tik paryčiais

26 Bal

Sako, kad raganos išgirdusios gaidžio rytinę giesmę išsiskraido kiekviena sau. Šiandien aš pati pakilau žiežulos pavidalu. Mobilus sučirškė išjungiau ir drėbtelėjau jį ant grindų. Apsisukau ant kito šono ir miegu toliau. Skauda nugarą. Bandau miegoti. Žadintuvas nesuprato, kad jį išjungiau vėl pradėjo čirkšti. Vėl išjungiau. Ir vėl miegoti ruošiuosi, o jis ir vėl nesuprato (žinoma, aš esu nekalta, kad ne tą mygtuką paspaudžiau).

Po ketvirto karto galiausiai išsiritinau iš lovos, o mano žadintuvas garsiai trinktelėjo ant grindų. Nuėjau į vonią.

Mano kambariokė jau linksmai malasi. Šnekina mane. O aš galiu, tik žodžius gromuliuoti į garsus. Jaučiuosi, kaip koks nendartalietis, kuris mokosi žmonių kalbos. Galiausiai išsiplaunu dantis ir einu lovos klotis. Paskambina mama, klausia ar šiandien susitiksime… pagalvoju… gal geriau ne… Nes žinau, kad nenoriu vėl susipykti ir kokią savaitę graužti nagus, juk jų visai nedaug beliko… Pasakiau, kad jaučiuosi prastai, o ji suprato. Lengviau atsipūčiau. Einu tvarkyti reikalų, tik pirma reikia papusryčiauti. Tikiuos slogi nuotaika greit išsiplaukios. Tikiuos nepasitaikys koks sprandelis vertas nusukimo…

Parašykite komentarą

